landingspagina

Landingspagina

Wil je door middel van adverteren zoveel mogelijk kwalitatieve leads verzamelen voor jouw bedrijf of wil je de mensen aansporen tot een bepaalde actie? Zorg er dan voor dat je de bezoekers verwijst naar een specifieke pagina die converteert. Wij maken unieke landingspagina’s voor jouw campagne!

Waarom zou je een landingspagina gebruiken?

Bij het opzetten van een advertentie- en/of e-mail campagne kun je meer bezoekers naar jouw website leiden. Je kunt ze dan verwijzen naar de homepage, maar wanneer je ze stuurt naar een landingspagina hoeft de bezoeker minder moeite doen om zich te oriënteren en zullen ze minder snel afhaken. De landingspagina is namelijk de verbinding tussen de advertentie waar de bezoekers op klikken en product of dienst die jij ze aan wilt bieden.  Als de advertentie en de landingspagina dus goed op elkaar zijn aangesloten, kan dit zorgen voor meer conversie.

Wat maakt een goede landingspagina?

Een goede landingspagina is gericht op een aantal factoren, namelijk: 

  • Ze zijn puur gericht op het bod, niet specifiek het bedrijf
  • Ze spreken meestal tot een specifiek publiek
  • Ze verzamelen specifieke gegevens die relevant zijn voor jouw bedrijf
  • Ze zijn gefocust en vrij van afleidingen

Tijdens het ontwerp en de bouw van onze landingspagina’s houden we hier dan ook altijd rekening mee. 

De werkwijze

Nadat we weten wat jouw doel is, gaan we aan de slag met het ontwerp van de landingspagina. Dit doen we op basis van de huisstijl van het bedrijf en de geleverde teksten. Indien je nog geen teksten hebt, staan onze copywriters klaar om wervende teksten te schrijven. In totaal zijn er 3 revisie rondes waarin je feedback kunt geven. De feedback wordt vervolgens meteen verwerkt. Zodra alles  klaar is kan de pagina live en kun jij eindelijk aan de slag met het werven van kwalitatieve leads!