ontwerp logo

Logo ontwerp

Een bedrijfslogo is erg belangrijk voor jouw organisatie. Het is namelijk het fundament van jouw merkidentiteit. Potentiële klanten kunnen, door het zien van de logo, je bedrijf meteen herkennen. Je wilt dan ook het liefste dat het logo er professioneel uitziet. Een goed logo ontwerp is daarom niet te missen!

Het kiezen van een goed logo ontwerp

Het bedenken van een goede bedrijfsnaam kan al behoorlijk lastig zijn, laat staan het ontwerpen van een goed logo. Gelukkig sta je er niet alleen voor. Je kunt namelijk bij ons voor een scherp tarief jouw logo laten ontwerpen. Weet je alleen niet zo goed wat voor een logo je precies wilt? Dan is dit geen probleem. Wij denken namelijk graag met je mee wat voor logo ontwerp het beste past bij de identiteit van jouw bedrijf!

Onze werkwijze

Fase 1: na het aanvragen van een logo ontwerp, nemen we binnen 2 werkdagen telefonisch contact op om jouw wensen en ideeën verder te bespreken. 

Fase 2: zodra alles duidelijk is, gaan we aan de slag met het schetsen van de eerste ontwerpen van het logo. Binnen 48 uur kun je van ons de concept logo’s ontvangen. Ben je niet helemaal tevreden over de ontwerpen? Geen probleem! Op basis van jouw feedback zorgen wij ervoor dat het logo uiteindelijk helemaal voldoet aan jouw wensen. 

Fase 3: nadat er definitief een akkoord is gegeven, worden de bestanden (JPEG, PNG, PDF en bewerkbare bestand) naar je toe gestuurd! 

Wat we graag van jou willen weten 

Het is van te voren goed om altijd zelf ook na te denken hoe jouw logo er ongeveer uit moet komen te zien. Denk daarbij aan bepaalde kleuren, icons of voorbeelden van concurrenten. Verder willen we graag van jou weten wat jouw bedrijf precies inhoudt. Op basis van deze gegevens kunnen we namelijk een uniek en representatieve logo voor jou ontwerpen. Onderstaand hebben we een aantal hulpvragen opgesteld die je hierbij kunnen helpen:

 

  1. Wat is de boodschap die je wilt overbrengen naar (potentiële) klanten?
  2. Wat is het gevoel dat je wilt uitstralen?
  3. Wie is je doelgroep? 
  4. Welke kleuren en beelden denk je dat past bij jouw bedrijf?